vineri, 3 aprilie 2009

Energia rusească

Aşa cum am mai spus eu pe undeva, uite că încep să am şi dreptate. Bine, este evident că am dreptate, că doar nu o să mă contrazic eu de unul singur... Dar cu ce anume am avut dreptate? Cu faptul că intrăm încet-încet în PROPRIETATEA rusească. Dacă ne-au pierdut după 1964 şi aparent ne-au pierdut ("definitiv") după 1989, odată cu intrarea noastră în UE şi NATO iată că nu este aşa. Şi nu este DELOC AŞA!!! ...fir-ar a drakului de treabă să fie...
Aşadar, să recapitulăm: am pierdut mari păţi din industria de fiare (oţel, aluminiu, laminoare, ţevi etc.) către firme ruseşti? Da, pajaluista! S-o dus gazu' că e la ei ţeava? Dusu-so şi petrolul după? Da, un pic pe Lukoil şi pe alte firme şi companii "oficiale", la vedere, dar s-o mai dus şi pe dos. Adică şandramaua lu' Patriciu a fost cumpărată de o firmă din "Kazahstan". Petromul a fost luat (furat, mai exact!) de ruşi via OMV. Cine e această "firmă austriacă"? În presa de specialitate (Ziarul Financiar, de ex.) a fost preluată o ştire cum că MOL (compania de petrol a ungurilor) nu vrea să fie privatizată de OMV pentru că nu ar fi decît o faţadă pentru interesele ruseşti. Cînd am spus-o eu, acum mulţi ani, nu m-aţi crezut. Păi da! Cine draku sînt eu? Nobody, evident...
Parcă am spus şi că Europa are de pierdut din toate acestea? Am spus, dar nu mă crede nici acuma. De fapt, nici nu mă aude, nici nu mă vede. De-acolo de la Bruxeles nu mă poate vedea nimeni pe mine, nici dacă mă vopsesc în verde-neon. Ce să mai spun, că ei nu o văd nici pe Mama Rusie. Şi e mare, mare, foarte MAAREE!

Niciun comentariu: