marți, 23 ianuarie 2007

primiti cu blogu'?

Deşi l-am creat primul, acest text din serialul "logo-blogo" se pare că (pînă să mă dumiresc ce şi cum cu tehnica şi tehnologia blogăitului), l-am uitat "în sertar". De fapt, ar fi fost întrebarea mea de start, ca să vă întreb cu o întrebare ce ar trebui să întreb de la lumea asta mare. Vorba celor de la Radio Erevan: "La întrebarea ascultătorului nostru, dacă se poate răspunde la o întrebare cu o altă întrebare, îi răspundem: De ce nu?"
Oricum, acest post iniţial a avut alt text. Nesemnificativ, evident. Tot eu o să mi-l citesc peste o vreme, dacă nu cumva or să-mi închidă blogul, fraţicii de mi-l găzduiesc. Mai vedem noi.
Dacă mă primiţi şi mă citiţi, puteţi să-mi şi comentaţi/criticaţi ideile, întrebările şi celelalte. Numai cu parul să nu daţi. Că tot nu ajută la nimic. Îs deja prea bătrîn ca să mă mai învăţ minte. Să mă "stric", aş mai avea ceva timp...
Staţi pe aproape. S-ar putea ca din cînd în cînd să mai şi nimeresc ceva printre valurile de gargară.

Niciun comentariu: