luni, 1 martie 2010

Boala lu' Băse

Nici bine nu s-a stins flăcărica violet că - iată - izbucneşte o altă flamă: Băsescu bolnav, pe moarte, gata, finiş, kaput, over... condoleanţe anticipate...
Mie, mi se pare cît se poate de sănătos. Dar cum nu sînt medic, nu pot pune diagnostice şi nici prea multe comentarii medicale nu-mi permit. Dar ştiu că se fac multe manevre pe teme legate de sănătatea cuiva. Ştiţi vorba ceea: dacă un om îţi zice că ai băut (chiar dacă nu), poţi să-i zici liniştit "ba a mă-tii". Dar dacă doi sau mai mulţi oameni îţi spun că eşti beat, te duci şi te culci. Să nu uităm că sugestia şi energiile declanşate în diferite confruntări psihologice şi para-ce-vreţi-să-pară nu pot fi ignorate decît de ignoranţi Cum s-ar spune, contează!
Dar dacă este vorba despre o altă vorbă? "Cînd zeii vor să te piardă, mai întîi îţi iau minţile". În acest caz, nu mă refeream nicidecum la eventualitatea ca nea' Băse ar fi luat-o pe urmele lu' nea' Vadim. Că tot am pomenit de domnia-sa, ar fi bine să observăm că este un mare fan al bolii extrem de grave a preşedintelui. Fără să mai lungesc argumentul, vreau să spun că dacă cineva are vreun interes să-l "răcească" pe şefu', va începe să pregătească terenul, ca lumea să nu se şocheze la aflarea veştii cu ferpar. Cum cea mai gravă boală este decesul, acesta poate fi provocat atît chimic, biologic, homeopatic, energetic etc., etc. cît şi direct, prin metode fizice, contondente. Le excludem pe cele din urmă (cu excepţia posibilităţii ca pacientul să se "defecteze" pe masa de operaţie sau în urma inoculării în timpul recoltării pentru analize). Ce uşor este să dai cu nişte substanţe descoperite de maleficii oameni de ştiinţă... Aşa cum mai spuneam într-un post anterior nu este nevoie să dai cu toate substanţele deodată. Pentru că dacă o mai păţesc şi alţi membrii ai suitei, gardieni, consilieri etc., ar apărea suspiciuni. Dar dacă într-un context (să zicem familial, intim) dai cu soluţia A iar în alt context (oficial, la birou) vii şi cu soluţia B iar în final, la cine-ştie-ce crîşmă, dai lovitura cu soluţia C ca să "închidă cercul", ai obţinut un rezultat optim, fără ca cei din jur să fie afectaţi şi fără să provoci bănuieli. Bun, cei "specializaţi" în paranoia, vor bănui chiar şi într-o simplă tuse, o lovitură dată de "duşmanii poporului".
Şi să nu mai uităm ceva: mulţi dintre masoni sînt medici. Un aport extrem de important în răsturnările revoluţionare optzeci-şi-nouă-iste au fost date cu un foaaarte mare aport al acestei nobile bresle. (Argumente în plus, am dat în broşurica de pe saitul meu, la pagina "manualul.htm"). Deşi, sincer, nu cred că masoneria ar avea vreun interes, în acest moment, la vreo schimbare la vîrf. Şi nici medicii... Nici chiar PSD-ul (partea politică...). Da, mafia şi miliardarii de carton, au tot interesul. Nu le convine că se face ordine. Mă rog, o anumită ordine... Mai exact, o anumită ...anumită!
În rest, o zicere bănăţenească: să aveţi apă la cucuruz şi sănătace la orătănii. În general, să aveţi sănătate, indiferent cine sînteţi!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Spre necazul unora,eu l-am votat pe Basescu si nu-mi pare rau.Am citit si vazut cite ceva la televizor in legatura cu "boala" lu` Basescu.Nu o sa intru prea mult in amanunt,ca s-au scris si spus multe despre asta, insa aceasta postare,parere, mi-a atras atentia profunzimii cu care ai privit problema.O sa inchei cu o vorba din batrini care zice asa;"Nu mor cainii cind vor caii" .

marstef spunea...

Mulţumesc pentru comentariu şi pentru completări. Problema ..."cailor" în acest caz, mai exact a "Întîiuluui armăsar" e că unele lătrături - hmm - premonitorii, sună a lătrat de hienă... Asta presupunînd că proverbul ar fi sunat clasic (nu mor caii cînd vori cîinii). În felul cum ai pus problema, adică din perspectivă cabalină, e cam naşpa. Orice ai face, sînt mult mai mulţi cîini decît cai. Şi cînd te gîndeşti că bieţii cai sînt şi înhămaţi, şi călăriţi, şi lătraţi, şi mutaţi la H4 pe tabla de şah, ... băgaţi în salam etc. Numai El Zorab să nu fii...

Anonim spunea...

Da,asa este am inversat...

Anonim spunea...

Da,asa este,am inversat...